جدیدترین

جدیدترین اخبار تکنولوژی دنیا را در وبلاگ ما جستجو کنید

جدیدترین

جدیدترین اخبار تکنولوژی دنیا را در وبلاگ ما جستجو کنید

راهنمای خرید کیف لپ تاپ

چه کیف لپ تاپی بخرم؟


سوالی که بعد از خرید لپ تاپ در ذهن ما بوجود می آید و با توجه به اطلاعات کمی که در این زمینه وجود دارد و یا اگر وجود دارد فراگیر نیست و ممکن است موجب انتخاب اشتباه ما در خرید شود.


میخواهیم به برسی انواع کیف لپ تاپ و اینکه چه کیف لپ تاپی برای ما مناسب است یپردازیم.

امیدوارم با این راهنمایی بتوانبم کمکی به شما زمانی که میخواهید برای لپ تاپ خود کیف انتخاب نمایید، کنم.


 نکات مهمی که زمان خرید کیف لپ تاپ باید مد نظر داشته باشیم :


 زمانی که شما میخواهید کیفی را خریداری کنید ابتدا چند نکته را مد نظر قرار دهید که شامل قیمت کیف لپ تاپ، برند کیف لپ تاپ، کیفیت و جنس، نسبت مقاومت و محافظت کیف لپ تاپ به ضربه، میزان فضای مورد نیاز و در پایان وزن آن میباشد.


جنس کیف لپ تاپ :


از جنس کیف لپ تاپ خود مطمئن شوید. متریال  یا مواد اولیه ساخت کیف و همچنین کیفیت دوخت در عمر کیف لپ تاپ شما موثر است. سعی کنید از برندهای معتبر، کیف لپ تاپ خود را انتخاب نمایید.


زمان خرید، لپ تاپ و متعلقات آن را درون کیف بگذارید و شکل ظاهری کیف را بعد از قراردادن وسایل برسی نمایید. بعضی از کیف های نامرغوب بعد از قرار دادن لپ تاپ درون آنها، ظاهرشان تغییر میکند و جذابیت ظاهری خود را از دست میدهند.


ضربه گیر :


ضربه گیر یکی از عوامل مهم در انتخاب کیف لپ تاپ است.

دلیل اصلی خرید کیف لپ تاپ فقط حمل لپ تاپ و متعلقات آن نیست بلکه حفاظت از لپ تاپ در برابر فشارها یا ضربه های احتمالی نیز میباشد.


دقت داشته باشید کیفی که انتخاب مبکنبد ضربه گیرهایی کاملا اصولی و استاندارد داشته باشد تا زمانی که ضربه یا فشاری به کیف وارد شد، ضر

به را بصورت مستقیم به لپ تاپ انتقال ندهد.


ضربه گیر باید به شکلی باشد که اطراف لپ تاپ را پوشش دهد. منظور قسمت زیرین و کنار یا قسمت بالای لپ تاپ است.


البته در طراحی کیف های جدید از ایرسل استفاده شده. ایر سل به معنی سلول هواست. کپسول هایی در محفظه کیف لپ تاپ تعبیه شده که شدت ضربه وارده به کیف لپ تاپ را کاهش داده و از لپ تاپ شما در برابر خطرهای احتمالی محافظت مینماید.

 

انواع مدل های کیف لپ تاپ


ضروری و لازم است تا تمام مدل های کیف لپ تاپ در بازار را بشناسیم تا بتوانیم زمان خرید کیف لپ تاپ، انتخاب هوشمندانه ای با توجه به نیاز های خود داشته باشیم. انتخابی که تمام نیازهای ما را پاسخگو باشد. 


در ادامه به برسی انواع کیف لپ تاپ میپردازیم.

 

کیف لپ تاپ دستی


کیف های لپ تاپ دستی پر فروشترین نوع کیف لپ تاپ محسوب میشوند. این نوع کیف ها به دلیل جادار بودن و حمل راحت آن مورد استقبال بیشتری از خریداران قرار میگیرند. زمان خرید این نوع کیف به این نکات توجه داشته باشید:


کیف لپ تاپ دستی که انتخاب میکنید متناسب با سایز لپ تاپ شما باشد نه آنقدر کوچک باشد که لپ تاپ به زحمت در محفظه ضد ضربه جای گیرد نه آنقدر بزرگ که لپ تاپ در آن حرکت کند، متناسب با سایز لپ تاپ شما.


کیف لپ تاپی که انتخاب میکنید دارای جیب و پدهای متناسب با نیاز شما داشته باشد. بدین معنی که فضایی به غیر از لپ تاپ و متعلقات آن شامل شارژر یا موس و.....بتوانید مدارک یا اسنادی که میخواهید آنها را با خود حمل کنید را در آن جای دهید.


کیف لپ تاپ انتخابی دارای بند رو دوشی باشد، بدین معنی که اگر حمل لپ تاپ بصورت دستی برای شما مشکل شد بتوانبد از بند رو دوشی آن استفاده و کیف لپ تاپ را  بر روی دوش خود حمل کنید. حمل کیف برای مدت زمان طولانی بوسیله دسته کیف کار مشکل و خسته کننده ایست و حمل کیف لپ تاپ بوسیله بندهای رودوشی به مراتب راحت تر است.


 کیف لپ تاپ کوچک


این مدل کیف لپ تاپ بیشتر برای نت بوک یا مینی لپ تاپ ها مورد استفاده قرار میگیرد.در این مدل فقط فضای کافی برای حمل دستگاه شما در نظر گرفته شده به شکلی که حمل دستگاه برای شما بسیار راحت باشد و امکان حمل متعلقات یا اسناد وجود ندارد. بیشتر کاربرد این مدل کیف در مسافت های کوتاه است.

 

کیف لپ تاپ چرخدار(خلبانی)


همانطور که از اسم این مدل کیف پیداست، کاربرد این گونه کیف ها  بیشتر برای مسافت های طولانی و مسافرت است. زمانی شما این مدل را انتخاب میکنید که قصد مسافرت با هواپیما یا قطار را  دارید و میخواهید لپ تاپ خود را بین وسایل مسافرت خود بگذاربد و حمل کیف لپ تاپ بصورت جداگانه برای شما خسته کننده است.


با این مدل کیف شما یک تیر را با دونشان زده اید.هم وسایل مورد نیاز در مسافرت را با خود حمل میکنید، هم لپ تاپ خود را بصورتی حمل میکنید که اگر ضربه یا فشاری بر آن وارد شد آسیبی به لپ تاپ شما نمیرسد.


در انتخاب این نوع کیف ها دقت لازم را داشته باشید. کیفی که انتخاب میکنید باید دارای دو دسته باشد، دسته بالا قابل تنظیم باش دو بتوان ارتفاع آن را به راحتی تنظیم نمود.


 

کیف های مدل پستچی(نامه رسان)


این مدل کیف یکی از پر طرفدارترین کیف های موجود در بازار است.


این مدل کیف همان طور که از اسمشان مشخص است بیشتر برای حمل اسناد و مدارک استفاده میشود. با خرید این مدل کیف هم لپ تاپ خود را حمل میکنید هم فضای کافی برای اسناد و مدارک خود دارید.


این مدل کیف بصورت معمول دارای بند رودوشی هستند و حمل آنها بوسیله همین بندهای روی دوش انجام میشود.

 

کیف لپ تاپ کوله پشتی


و اما کوله پشتی لپ تاپ, این مدل کیف طرفداران زیادی در بین خریداران کیف لپ تاپ دارد.

حمل راحت لپ تاپ، ایمنی بالا در حمل لپ تاپ، جا داری, اسپرت و جوان پسند بودن این مدل کیف لپ تاپ، آن را از بقیه متمایز کرده.


نکاتی که زمان خرید کوله پشتی باید رعایت کنیم بدین شرح است:


سعی کنید کوله پشتی انتخاب کنید که اگر بواسطه قراردادن لپ تاپ یا وسایل دیگر در کوله وزن آن زیاد شد زمان حمل کوله پشتی به ستون فقرات شما فشار یا آسیبی وارد نگردد. بند این کوله پشتی باید بصورت استاندارد طراحی شده و کوتاهی یا بلندی آن قابل تنظیم باشد.

بندهای کوله پشتی باید دارای ابر باشد که آسیب زیادی در زمان حمل به شانه های شما وارد نکند و شما احساس راحتی با آن داشته باشید.

وزن کوله پشتی نباید زیاد باشد که با اضافه شدن لپ تاپ یا وسایل دیگر، فشار یا آسیبی به بدن شما وارد ننماید.

محفظه لپ تاپ باید در نزدیک ترین محل به پشت کمر شما باشد و اطراف آن باید ضربه گیرهای لپ تاپ تعبیه شده باشد.

 

کیف لپ تاپ زنانه


این مدل کیف مختص بانوان است و بدین صورت که طراحی ظاهری آن مانند کیف های زنانه است با این تفاوت که بانوان میتوانند علاوه بر حمل لپ تاپ خود وسایل روز مره ای را که نیاز دارند با خود حمل کنند.

این کیف دارای دو دسته است که بر روی سائد دست حمل میشود و ظاهر آن کاملا مانند کیف های زنانه است.


 

امیدوارم این مطلب مفید و در زمان خرید کیف لپ تاپ به شما کمک کند.

خرید اینترنتی

پیش مقدمه

قریب به سی سال از عمر استفاده اینترنت، در جهان میگذرد.

در طول این زمان، چشم انداز کسب و کار توسط شرکت های چند ملیتی که در این امر موفق بوده اند، تغییر کرده.

شرکت هایی مانند : ای بی، امازون، گوگل، مایکروسافت، فیس بوک و علی بابا که تعدادی از آنها بهترین فروشگاه های اینترنتی دردنیا هستند.

شرکت هایی که با برنامه ریزی بلند مدت و تلاش مداوم، زمانی که درآمد از اینترنت مانند رویا بود، با سعی و  تلاش مداوم توانستند به رویاهای خود با روش های متفاوت دست یابند.

اینترنت نزدیک به بیست سال است که یکی از بازیگران نقش اصلی در اقتصاد جهانی شده و بازی خود را مانند سیاه لشگر تا سوپر استار پیش برده و هر روز نقش پر رنگ تری را دراقتصاد جهانی بازی میکند.

در سال 2015 7.4 درصد از کل فروش ایالات متحده امریکا مختص فروشگاه های ان لاین و فروشگاه های اینترنتی بوده ( سایت های فروش اینترنتی ).

و بیشرین آمار فروش بین 22 تا27 درصد متعلق به فروش آنلاین موبایل (گوشی موبایلبوده.

در این مطلب درباره چگونگی تحولات در فروش و خرید فن آوری دیجیتال و بازایابی دیجیتال و خرید اینترنتی  میپردازیم.

 

درباره بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی)

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بازاریابی اینترنتی صحبت کنیم ابتدا کمی در مورد مصرف کننده، رقابت تولید و چرخه یا زنجیره تامین صحبت میکنیم.

قبل ازاینکه واحد پولی در بین انسان ها شکل و آفریده شود انسان ها نیاز های خود را به شکل دیگری تامین میکردند.

این تامین نیاز با تهاتر شروع شد.بدین صورت که انسان ها در قبال چیزی که به آن نیاز داشتند با انسان های دیگر وارد مذاکره میشدند و کالای مورد نیاز خود را با چیز دیگری (کالای دیگر) معاوضه میکردند.

این حس نیاز انسان نسبت به کالا باعث به وجود آمدن غریزه سودآوری در بعضی انسان های دیگر شد.بدین صورت که با شناخت نیاز های انسان های دیگر توانستند کالای مورد نیاز آنها را فراهم کنند و جهت سود آوری بیشتر سعی در تامین نیازانسان های دیگر کردند.

قاعده خرید و فروش از همان زمان آغاز شد از زمان شناخت نیاز مصرف کنندگان و تعویض آن با کالای دیگر.

در زمان بوجود آمدن واحد پولی این کار نظم بیشتری به خود گرفت و معنی واقعی خرید و فروش بوجود آمد.

دیگر نیازی به دادن کالایی دیگر درازای کالای دیگری نبود و ملاک پولی بود که در ازای خرید یا فروش بین طرفین تبادل میشد.

میزان ثروت هر شخص به پولی که به دست آورده بود سنجیده میشد.

رقابت

بحث دیگری که به آن میپردازیم رقابت است.

در زمان های گذشته تولید کنندگان به دلیل تنوع گرایی کم در مصرف کننده  و در اختیار داشتن انحصار محصول و خط تولید محدود کارخاخه ها، سود آوری زیادتری نسبت به اکنون داشتند.

تنوع طلبی کم، میزان رقابت را در بین تولید کنندگان کاهش داده بود و به مرور زمان با تولید محصولات بیشتر توسط رقیبان و با بیشتر شدن سطح توقع و تنوع طلبی مصرف کننده رقابت بین تولید کنندگان و فرشندگان بیشتر شد.

نوع نگاه مصرف کننده به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده، مصرف کنندگان توقعات بیشتری ار فروشنده در ازای پرداخت پول دارند.این یک رقابت است.رقابتی که هر کس نیاز های مصرف کننده را بهتر تامین کند برنده بازی است.

با افزایش رقابت در بین شرکت های بزرگ کلمه مشتری مداری بوجود آمد و این اصل توام با رقابت است.اصلی که نقشی اساسی در کسب و سود و منفعت و رضایت مصرف کننده بازی میکند.

در مجموع اگر شرکتی بخواهد به کارش ادامه دهد و در آن زمینه به موفقیت برسد باید در این بازار رو به رشد و و روزافزون از رقابت خدمات بهتری نسبت به رقیبانش به مشتری ارائه دهد.

به بحث بازاریابی باز میگردیم.

بازاریابی علمی است وسیع و نامحدود که تمام جوانب یا شرایط خرید و فروش را از طریق شناخت نیاز های مصرف کنندگان تامین و شرایط را برای ارائه و فروش کالا یا خدمات بوجود می آورد.

اما تعرف بازاریابی دیجیتال :

اصطلاح بازاریابی دیجیتال در طول زمان به این معنی تعبیر و تعریف شده : استفاده از فن آوری دیجیتال (استفاده از کانال های دیجیتال)  برای فروش بازاریابی و به دست آورن مشتری بوجود آوردن بازار مصرف ساخت برند.(طبق تعریف انجمن بازاریابی ICAN )

 به طور کلی بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از تکنولوژی و فن آوری های دیجیتال جهت فروش و بوجود آوردن بازار برای برند یا کالا تلقی میشود.

امروزه بستر فروش از طریق فروش آنلاین و فروشگاه های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی صورت میگرد.

خرید های اینترنتی یک پدیده نوظهور است که کاربر میتواند تمام نیازهای خود را بدون اتلاف وقت از طریق شبکه جهانی اینترنت برآورده سازد.

فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی

خرید اینترنتی، یک عبارت دو کلمه ای اما پر کاربرد است. پرکاربرد نه بصورت سالیانه یا ماهانه، بلکه بصورت روزانه. روز به روز پرکاربردتر. جمله ای که به تازگی نقل مجلس هر محفل و انجمنی شده است و فقط کافیست صحبت از اینترنت و خرید اینترنتی و قیمت پایین بعضی از کالا ها، شود تا طرف مقابل, از تجربه خرید اینترنتی  خودش یا یکی از دوستان و آشنایانش بگوید. حالا چرا تجربه یکی از دوستان و آشنایانش؟!!!

دلیل مشخص و فاحشی دارد، چون خرید اینترنتی هنوز فراگیر نشده و اکثر مردم هنوز نتوانسته اند این مسئله را بپذیرند, که چگونه از یک  سایت خرید اینترنتی خرید کنند و هزینه کالا را قبل از رسیدن به دستشان پرداختت کنند. درحالیکه تاکنون برای خرید کالا به فروشگاه مراجعه میکردند و کالای موردنظرشان را از لحاظ جنس, قیمتت و گارانتی بررسی میکردندو سپس هزینه آن را پرداخت میکردند.

سوالاتی وجود دارد که ذهن یک کاربر که قصد خرید اینترنتی دارد, را درگیر میکند :

اگر پول را پرداخت کنم و محصول به دستم نرسد ویا اصلا ارسال نشود؟!!

اگر کالا به دستم برسد و کالای موردنظر من نباشد؟!!

اگر کالا به دستم برسد و مشکلی داشته باشد؟!!

چطور تشخیص بدهم کالایی که به دستم میرسد اصل هست ویا کپی؟!!

زمانیکه سبد خرید کاربر در صفحه فروشگاه اینترنتی پر میشود و به صفحه پرداخت بانک عامل جهت پرداخت نهایی هدایت میشود، سوالاتی ازاین دست, ذهن کاربر را قلقلک میدهد و برای کاربر شک و شبهه ایجادد میشود.

بهتر است گریزی به تاریخچه خرید اینترنتی بزنیم تا بدانیم که خرید اینترنتی در دیگر کشور ها از چه سالی شروع شده و عمر این جریان چقدر است ؟

برای بار نسخت تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه گذاری نمود و در سال 1994 که بانکداری الکترونیک یا آن لاین ایجاد شده پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را انجام داد در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ایجاد کرد و خرید اینترنتی بوسیله این پروتکل ایجاد شد.

و در همان سال نیز کمپانی المانی اینترشاپ اولین سیستم خرید و فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد.در سال  1995 شرکت آمازون و در سال 1996 شرکت ایبی() EBAYفعالیت های خود را اغاز نمودند.

از بحث اصلی فاصله نگیریم. پس متوجه شدیم که خرید اینترنتی در جهان, یک قدمت 23 ساله داره و لی در ایران چند سال بیشتر نیست که رواج پیدا کرده.

خرید اینترنتی یک جریان رو به رشد روز افزون می باشد که هرروز به افرادی که به عنوان خریدار کالا یا فروشنده  پا به این عرصه میگزارند افزوده میشود.

یک بازار مستعد و پر رقابت ولی به نفع خریدار! چرا ؟!!

به دلیل اینکه سایت های خرید اینترنتی که در این زمینه فعالیت میکنند به دلیل داشتن رقابت زیاد بین یکدیگر مجبور هستند خدمات بهتر ی را به مشتری اراِئه دهند, البته فقط خدمات نیست. خریدار از کسی خرید میکند که قیمت رقابتی تر و کالای با کیفیت تری را  ارائه کند.

فروشگاه هایی که کار مشکلی در پیش دارند و در این بازار پررقابت برای جذب مشتری جدید و تبدیل آن به یک مشتری وفادار یا راضی نگه داشتن مشتریهای وفادار قبلی مجبور به ارائه بهترین قیمت با بهترین کیفیت وو  خدمات هستن تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

هرچه قدر رقابت بیشتر باشد فروشنده مجبور به ارائه خدمات بهتر به خریدار میشود و این در نهایت به نفع خریدار و فروشنده تمام میشود. فروشنده توانسته مشتری جدید را جذب نماید و بر سرمایه خود بیافزاید و خریدار نیز توانسته کالا را با رضایت کامل و به بهترین قیمت و کیفیت خریداری کند.

چرا خرید اینترنتی بهتر از خرید حضوریست؟ سوالاتی  که در ذهن کاربر برای مرتبه اول بوجود آمده را یکی یکی  پاسخ میدهیم.

شما زمانی که به کالایی نیاز داشته باشید باید زحمت به فروشگاه رفتن و تحمل ترافیک و آلوده کردن هوا را بکشید از همه مهمتر زمـــــــــــــــــان شماست. زمانی که میتوانستید به جای صرف آن در امور مفید تر دیگری باید به گذراندن در مسیر منزل به فروشگاه مورد نظرتان سپری کنید.

حالا اگربه فروشگاه مراجعه کنید و کالایی را خریداری و پول آن را پرداخت نمایید و پس از مراجعه مشاهده نمودید که کالای خریداری شده دارای عیب و ایراد است و به یاد کاغذی که فروشنده به دیوار فروشگاهش نصب کرده که : جنس فروخته پس گرفته نمیشود می افتید، چه تصمیمی خواهید گرفت؟

آیا فروشنده اطلاعات درستی از کالا در اختیار شما قرار میدهد یا اصطلاحا با حرف های طولانی و پر پیچ و خم فقط قصد فروش کالای خود را دارد.

حالا اینطور فرض کنید :

اسم کالای مورد نظرتون را در موتورهای جستجو یا فروشگاهی که قبلا اسم اون راشنیده اید را جستجو میکنید؟

محصول مورد نظر را در چند  یک از فروشگاه های اینترنتی معتبر پیدا میکنید، قیمت و خدماتی که فروشگاه ها برای فروش ارائه میدهند را مقایسه میکنید. مثلا فلان فروشگاه در ازای خرید بالای یکصد هزار تومان اون کالا راا برای شما بصورت  ارسال رایگان به درب منزل شما ارسال میکند یا فروشگاه دیگر حتی هدیه ای نیز برای خریدد  به شما ارائه میکند. (رقابتی که قبلا به آن اشاره شد)

و حتی بعضی از فروشندگان برای جلب اطمینان مشتری و کم کردن تردید خریدار نسبت به خرید, زمان بازگشت کالای خریداری شده را (حتی به هزینه خود فروشنده با شرایط خاص) تعیین میکنند, که اگر کالا مغایرتی با عکس داشت و یا تفاوت ظاهری در محصول سفارش داده شده وجود داشت یا دارای عیوب ظاهری و داخلی بوده, آن کالا را عودت و وجه خریدار را بازگرداند.

برنده کسی است که شرایط بهتری به خریدار ارائه کند.

این پروسه خرید شاید حدود ده الی بیست دقیقه از زمان شما را بگیرد, نه نصف روزی که قرار بود در ترافیک و شلوغی و ازدهام سپری گردد.

شما لازم نیست حرف های فروشنده را بشنوید و فقط محصول مورد نظر را از طریق تصاویر و اطلاعات فنی که خریدار در وب سایت قرار داده میبینید و بعد از رضایت پول را پرداخت میکنید.

سوال دیگری که ذهن خریدار را به خودش مشغول میکند این است که چطور باید اطمینان کنم که قبل از تحویل کالا پول آن را پرداخت کنم.

پاسخ تازه دارد که حتی بوسیله رسانه های عمومی مثل تلویزیون و صدا و سیما در مورد این مهم صحبت زیادی شده است .جواب یک کلمه است : اینماد.

اینماد یک لوگوی اعطایی از وزارت صنعت معدن تجارت است که به فروشگاه اینترنتی داده میشود و و عملکرد فروشگاه از جانب این سازمان بررسی شده و آدرس و مشخصات کلی صاحب فروشگاه در این مرکز ثبت میشود. یعنی کلیه فعالیت های فروشگاه مورد تایید آن وزارتخانه است و کاربر یا خریدار اگر شکایتی داشته باشد میتواند در وب سایت اینماد شکایت خود را مطرح و به سرعت به شکایت شخص رسیدگی میگردد.

توجه داشته باشید وقتی بر روی لوگو ی نشان اینماد در سایت مورد نظرتان کلیک میکنید آدرس صفحه بالا درست و مشخصات مندرج در اینماد با فروشگاه مطابقت داشته باشد.

مواظب کلاهبرداران باشید که با ساخت تصویر جعلی و یا نشان جعلی اقدام به فروش کالای خود میکنند.

نشان دیگری که از جانب وزارت ارشاد به فروشگاه اعطا میگردد نشان ساماندهی است که ضروری و لازم نیست و لی داشتن آن  بر اعتبار فروشگاه مذکور می افزاید.

خلاصه امر بر اینکه خرید اینترنتی یک پروسه شیرین و لذت بخش و صد البته به صرفه تر از خرید سنتی است. مشروط بر اینکه از فروشگاه های آنلاین خرید کنید که دارای اعتبار لازم باشد و همه منافع خود را در فروش کالا    یا محصول گره نزده باشد و به خریدار به چشم یک شریک تجاری نگاه کند.

اگر تا الان این کار را انجام ندادید امروز خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر را امتحان کنید.

معرفی لپ تاپ های گیمینگ جدید ام اس آِی

یکی از شرکت‌هایی که در چند سال اخیر در ساخت لپ‌تاپ‌ های مخصوص بازی فعالیت زیادی دارد، شرکت تایوانی MSI است. حال این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2017 که در لاس‌وگاس در جریان است، از لپ‌تاپ‌های جدید گیمینگ خود رونمایی کرد

 

لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت، از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل موسوم به کبی لیک بهره می‌برند و کارت‌ گرافیک‌های Geforce GTX1050ti و GeForce GTX1050 محصول انویدیا پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ‌ها هستند. این لپ‌تاپ‌های جدید برای واقعیت مجازی آماده هستند و کارت گرافیک‌های آن‌ها مبتنی بر معماری جدید پاسکال انویدیا است

تکنولوژی ESS Sabre HiFi در این لپ‌تاپ‌ها به کار رفته است تا بتوانند صدای هرچه بهتری را به کاربران ارائه دهند. MSI GT83VR، GT73VR، GS73VR، GS63VR و GS43VR مدل‌هایی هستند که از این تکنولوژی بهره می‌برند.

یکی از ویژگی‌های لپ‌تاپ های گیمینگ MSI، ویژگی Nahimic است که برای گیمر صدای فراگیری فراهم می‌کند. این تکنولوژی در لپ‌تاپ‌های جدید برزورسانی و برای استفاده با هدست واقعیت مجازی HTC Vive بهینهه  شده است.